måndag 8 december 2008

Simhallen

Nu har jag varit två dagar i rad vid simhallen utan att lyckats få simma. Igår kom jag dit laddad vid 14 tiden för att upptäcka att simhallen stänger just 1400 på söndagar. Såklart! Allt stänger ju 14 på söndagar, så varför inte simhallen.... suck
Men innan jag gick därifrån igår dubbelkollade jag en extra gång på öppettiderna för resten av veckan, 8-22 varje dag.

Gick upp extra tidigt i morse för att hinna simma innan jobbet i eftermiddag. Anlände glatt och återigen laddad till simhallen 1000. Utan en tanke på att det kan vara stängt drar jag tag i dörren, som inte går upp! Ser då en liten lapp på dörren där det står nåt i stil med "bla bla bla reparation bla bla bla dilluns (måndag) 8 dicembre bla bla" Suck, ingen simning idag heller med andra ord.

Nu iväg till jobbet!

Inga kommentarer: